Dagen idag

Jag först skolan, sovmorgon och tur det för jag bodde på toaletten halva natten. Jag hade typ något migränanfall och mitt huvud sprängdes typ och jag mådde så sjukt illa och jag ska nog inte gå in mer på det där^^ Skolan klarade jag mig igenom. På elevens-val så tränade Gelare och jag till våran gymnastik uppvisning. Vi ska göra värsta fräna hjulningen:D 
Efter skolan så följde jag med Gelare och hennes familj till stan. Gelare och jag gick på något informationsmöte om Jensen gymnasium, Det verkar faktiskt vara riktigt bra. Det liksom verkar passa mig perfekt, men ändå så är jag osäker. Jag funderar på att faktiskt välja teknik men ja jag måste fundera mer för Jensen verkar vara väldigt bra och om jag ska gå på Jensen blir det nog natur eller något.

Fick även veta mitt präliminera besked om gymnasievalet och jag kom in på mitt första handsval- natur på infokomp. Men jag är typ säker på att jag ska välja om, jag har inte alls lust för att gå där längre. A jag får panik när jag inte vet vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0