Fredag xD

Jao idag är det fredag. Dagen började med att jag försov mig, men jag han ändå i tid^^ I skolan hade vi elevens-val dag, så dagen var ganska lugn. Min dag i skolan beståd av no-matte fast egentligen gjorde ingenting typ på den lektionen^^ efter det så gick jag, Gelare och Louise och tittade på innebandy tuneringen när våran klass körde xD Efter det så hade jag lite matte. Maha efter det så hade jag och Louise spanska xD vi översatte snövit och vi ägde, haha de var så himla ruligt:D Men jao vi fick några fans med då^^

Efter skolan så var jag med Gelare:D vi promenixade och jao hade liksom sjukt ruligt:P

Det var väl lite av min dag i stora drag. Nu ska jag sova snart, så natti, natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0