Måndag, påsklov dag1

Vad skönt det var att kunna sova ut ordentligt, inte behöva tvinga sig upp klockan 6 och sedan gå till skolan. Idag blir det en slappar dag igen, men inte lika slapp som igår. Jag behöver dom här ta det lugnt dagarna nu. Jag måste bli frisk och ta det lugnt så min stress hjärna kan få ta det lite ledigt. Jag mår mkt bättre idag, så går dagens slappa slö dag hjälpte. Men jag orkar nog bara med en till slappar dag xD jag blir alltid sjuk på loven, det känns lite pinsamt att jag bara har varit borta en dag från skolan på hela högstadiet, haha. Det var i 7:an med, fast det är ju ändå bra, för jag hatar verkligen att komma efter massa i skolan. Men kan det verkligen bara vara en dag? Jag tror det är det, i alla fall bara en dag då jag har varit sjuk^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0