Onsdag och omvalet är gjort

Idag efter skolan gjorde jag mitt omval till gymnasiet. Det känns faktiskt riktigt bra nu, det känns som jag har valt rätt och att det kommer bli jätte bra:) peppar peppar ta i träd

Jag måste plugga massor nu, måste skriva ett arbeta om politik. Jag ahr knapt börjat o de ska vara inlämnat den här veckan alltså imorgon senast? men jag hoppas att min lärare inte blir allt för sur om han inte får de timorgon utan nästa vecka.

 På so:n så ser vi på film med^^ Pojken i den randiga pyjamasen, eller vad den nu heter:) en så länge är den bra och jag tror den komemr bli ännu bättre. Mannen utan öde, som jag såg för några dagar sedan har verkligen satt sig i mig. Jag kan inte sluta tänka på den och blir helt tår ögd och vill bara börja tjuta när jag tänker på den. Den är verkligen värd att se och jag älskar den, den är nog faktiskt en av de bästa filmerna som jag har sett. För den ahr verkligen påverkat mig och gett ett avtryck. Det va ringen film utand et var något mer. Skådespelarna i filmen är inte skådisar, det känns så i alla fall. Det är så verkligt och jao den är bara så himla bra. Gyurka in my heart! jag måste nog se filmen igen snart^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0