Skadad med sjukdomar

Mitt lår e konstigt! Det gör ont och ser hel läskigt ut. det är hårt och känns annorlunda mot mitt normala lår. Det är lite gul aktigt och så ha rjag enormt blåmärke liknande sak i låret, men det är misnt hundra gånger värre än ett vanligt blåmärke. Det är rött och inuti det ser det ut typ som det är ett träd med massa grenar:S Jag har inte slagit mig utan bara sträckt mig, men senast  i fredags när jag sträckte mig där så tyckte jag inte att det var så farligt. Men sedan senare på dagen när jag suttit stilla lite så började verkligen göra jätte ont. Jag kunde knappt gå och de värkte massa. Det gör inte lika ont idag som tur är men det gör fortfarande ont och så är det ju dess utseende med:S Det märkte jag inte förns i söndags. Det är creepie men jag hoppas att det snart kommer försvinna, för jag tror att märket på benet har blivit lite mindre nu.

När jag gick hem från skolan idag fick jag ont i eller typ på halsen, så då kände jag där jag hade ont och det var en liten knöl där. Men sedan släppte värken lika snabbt som den dykit upp och knölen har mad försvunnit. Tur de!

Jao sen den här ständiga huvudvärken som jag har. Vad ska jag göra? den tar död på mig!

Min käke värker och blir "förlamad" nästan, asså det spänner i den. Men det har som tur är blivit lite mindre av det nu.

Ja där är några av alla mina sjuka problem. Trevligt för er att läsa om dom^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0