Som sagt vad som helst kan hända när Gelare och jag shoppar xD

Idag när Gelare och jag var i stan och shoppade så träffade vi Laila Bagge och Janet och kim från made in sewden på ikano xD det hade vi inte precis räknat med när vi gäde oss iväg imorse....men jao som jag berättade förut så kan vad som helst hända när Gelare och jag shoppar.... eller det händer alltid vad som helst rättare sagt xP...kul asså det alltid lika ruligt att ge sig ut på shopping-äventyr med Gelare xD Jaop fick ialla fall en made in sweden t-shirt sigenerad och deras singlar^^ Sedan var jag typ super duper duktig och köpte bara ett halsband, men det var finast och billigt. Jag har försökt avstå shopping för länge, för nu kan jag inte sluta att sluta motstå det. Jag är snål! Jag älskar pengar och har värsta ångesten när jag ska lämna ifrån mig pengar.....

Nu ska jag försöka sova, lycka till Sofia! Det kommer inte gå än på ett tag, för jag bara får hostatacker hela tiden, jippy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0