Torsdag

Sorry för att jag börjar bli sämre och sämre med att uppdatera, men jag försöker hinna med att blogga så gott jag kan.

Igår var jag i skolan i alla fall och Louise och jag gjorde guld på no:n^^ Fast det var ju mässing då men vi kan säga att det var guld:D Sedan efter skolan var jag på gymnastiken och vi tränade till uppvisningen som är snart:S Jag kommer ksämma ut mig totalt, men hallå det är kul! Efter gymnastiken så va jag med Gelare xD

Idag var det först skolan, sedan var jag med Gelare xD Beställde klipp tid:O JAG VILL INTE KLIPPA MITT HÅR! men jag måste för det är så platt nu och jag vill ha volym i håret, men jag vill behålla längden:S Hoppas att det inte blir allt för kort, ska ju bara klippa topparna. Köpte även lösnaglar, haha jag har aldrig använt lösnaglar xP Så då får vi se hur det blir, jag kommer inte klara av att ha lösnaglar, i alla fall inte om jag känner mig själv. De kommer bara ramla av hela tiden, för jag kommer glömma bort att jag har dom^^

Nu ska jag snart sova, ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0