yo everybody, jag är hemma^^

Nu är jag hemma igen efter en underbart trevlig skön helg, med mycket sol och värme. Härligt^^  Igår spenderades de mesta av dagen ute. Jag och mina kusiner och min kusins man gick en promenad i skogen eller nästan klättrade upp för skogen xD Vi gick upp för ett berg typ som var jätte brant, så det blev en liten utmaning, men det var kul de:P Sedan gick jag promenader runt i området där min farmor bor. Det är så kul när värmen och solen tittar fram, för det verkar som alla blir så glada och vänliga. Alla håller sig utom hus och umgås med varandra . Det är det som min helg huvudsakligen har bestått av. sedan massor mat och godsaker med förstås^^

Jag och min syster Johanna lekte lite med^^ Jag var tvungen att åka rutschkana, den såg så rolig ut xD

Sedan gungade vi gunbräda med. Maha asså det var sjukt kul Det kittlades i magen så enormt mkt. fast jag blev yr med:D Det var som att vara på liseberg typ, fast det kittlades mer i magen när man gungade gungbräda än karusellerna på Liseberg och grönan xP

Lite andra bilder från bilresan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0