Fredag, fredagsmys

Nu är jag hemma:D Haha min systero Johanna o jag har plågat mammi med att sjung fredagsmys låten xD " Nu är det dags för fredagsmyyyyyyys" Fast roligast var nog när jag plågade min syster med julsånger och hon hällde/kastade ett paket flingor över mig. Maha! Flingor mellan tårna är inte så skönt......

Imorgon har Louise och jag planerat cykelsemester:D Weeeei kommer bli super kul! Fast vi ska bara cykla typ 3 mil xD haha cykelsemestern är bara över dagen. Till Bersbo o tillbaks. I 7:an cyklade vi den vägen med skolan. Jag,Gelare och Louise cyklade tillsammans. haha det var så himla roligt! Vi cyklade sist. Långt efter de andra xD Vi visste inte vilken väg man skulle cykla men vi cyklade på och lyckades komma rätt. haha så himmla mycket roliga minnen från den cykelturen. Vi gjorde det till ett riktigt roligt äventyr:D Något jag kommer minnas länge, länge, länge ännu längre in i framtiden.

Insekten på min vägg har vänt sig lite tror jag. Nu sitter den på tvären xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0