fredag/ lördag

Igår var det först skolan sedan på kvällen var det inspark för NV eleverna. Jag fick stå i timmar med att försöka få ut all deg ur håret. Men jag märkte att deg är nog ganska så bra för håret, i alla fall för mitt, verka funka som inpackning. Men det är inget som jag kommer använda mig av i framtiden!

Idag så var jag i stan med Gelare, mammi, pappi and my systero. Köpte inte så mkt, jag som var på ett sådant shopping humör, hittade typ inget! Inte det jag var ute efter i alla fall. Men en tröja blev det i alla fall o så hårinpackning^^

Sedan så tittade jag o Gelare på fotboll när ÅFF körde mot falkenberg. Iskallt! Jag höll på att frysa ihjäl! Efter matchen gick vi hem till Gelare och tittade på någon konstig film xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0