Hemma, dags att sleepa

Nu är jag hemma och har gjort mig iordning. Alltså tvättat bort smink och sådant. Inte gjort mig iordning genom att sminka mig xD haha "Hej jag sminkar mig innan jag går och lägger mig!" Maha jag är trött!

Nu ska jag snart sova. Louise och jag hade grymt kul i alla fall.

haha okej jag berättar lite så jag inte glömmer göra det^^

Vi var spioner. Vi gick til våran älskade flamingo. Vi satt på en brunn vid shell. Då kom det en bil och parkerade bakom oss på parkeringen, eller lite snätt bakom. Det var en kille kanske i 25 års åldern. Han var riktigt mysko. Han glodde as mkt på oss. Sedan kom en annan bil. det var en tjej. De stod vid bilarna och gjorde något mysko. Sedan hoppade båda in i tjejens bil. Så han bara lämnade sin bil. Jag tror till och md ha körde hennes bil. det känndes som de planerade något eller gjorde något mysko i alla fall. Så vi tog regristeringsnummret på bilen de åkte iväg i. Så skrev vi upp hur de såg ut med så vi skulle komma ihåg det xD haha sedan när vi kom dit senare så stod hans bil kvar fortfarnade. så då fotade jag bilen som han lämnade kvar. Så vi har massa bevis om det nu skulle behövas:D Maha!

Sedan när vi började gå igen så började Louise plötsligt skrika hysteriskt. Jag trodde det var en orm så jag började skrika skit mkt o hoppa. Sedan såg jag en rödskåpbil köra förbi. då började jag skrika ännu mer. Ja det var samma rödaskåpbil med polackerna från våran cykelsemester:S Fatta att vi blev rädda då!. jag tror de varit i åtvid innan de frågade oss efter vägen. Som tur var så tror jag de inte såg oss idag. För båda hade svarta jackor och det var ju mörkt ute. De kom ju även bakifrån. ja vi blev livrädda när vi såg den. Jag får panik varje gång jag ser en rödskåpbil nu för tiden.

Sedan dagens goda gärning:D Louise och jag hittade ett kuvert med 500 kr i. Vi tog upp det snälla som vi är och tänkte lämna det till polisen. Inte för jag vet om man går till polisen när man tappat 500 kr. Men om ingen kommer och hämtar dom så får man väl dom själv? I alla fall vi gick o kollade på Louises gammal hus. Sedan på vägen tillbaks kom det en som letade efter kuveret så då fick ägaren sina 500 kr:D Då kände man sig stolt, när man hjälpt någon. Liksom bra karma här kommer jag! Jag hade fått panik, damp, sammanbrott om jag tappade 500 kr!  Jag skulle aldrig bara kunna ta pengarna. Jag skulle få så dåligt samvete, även om jag nu älskar pengar skulle jag inte kunna ta någon annans. Det skulle kännas så fel. Ägaren var trevlig, elr egentligen tror jag det var hennes barn eler barnbarns pengar. Men hon var trevlig i alla fall:)

Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag :D god natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0