Måndag, god morgon- god natt

Klockan är över 5 och jag har inte lyckats somna än. Det går bara inte somna. Ju mer jag tänker på att jag måste somna, desto svårare blir det. Så jag gav upp nu och hoppas att jag ska kunna sova efter jag suttit en liten stund med datorn. Jag är trött!

Maha jag roar mig med att kolla igenom bilder på min dator. Hittade bilder från när Emily och jag gjorde parafras av leonardo da vincis bilder som fjortisar xD



Maha titta den här bilden då. Jag hittade pappas gammla hockeykläder. fast hittade bara delar från olika outfits eller vad man ska kalla det xD Så det blev en så himla snygg blandning med färger. Jag ska föresten bli hockeyproffs, som ishockeymålvakt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0