Måndag, sista dagen

today åkte Gelare och jag in till stan. Gelare behövde skor^^ Jag skulle inte ha något men köpte ett par leggings. Men jag är nöjd med det köpet:)

Gelare och jag gick även till Jensen för att kolla hur det såg ut. När vi kom dit stog dörren öppen så vi kikade in men såg ingen där. Så vi knackade o ropade men ingen kom( var ingen där antar jag), så då smög vi in o kikade runt själva. Såg riktigt fräscht oh trevligt ut:D Jag hoppas att jag kommer trivas där.

Imorgon börjar jag ju som sagt på jensen på naturvetenskapsprogrammet. Börjar vid 12, då ska vi åka till något ställa, där vi kommer göra massa aktiviteter och även övernatta. Scarry, har liksom aldrig träffat någon som ska gå där eller lärarna. Men bästis Gelare ska ju med gå natur där, så jag har ju henne, tur det:D

Så vi hörs nog igen på onsdag, så får vi se hur det gått för mig och hur det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0