Onsdag, dag 2 i min graviditet

Idag var jag ju med Louise. Efter ett tag lyckades jag ta mig till mötesplatsen som Louise o jag bestämt att träffas på. Sedan gick vi till allé och lämnade nyckeln. Sedan när vi skulle gå hem så började helvetet.
 
Asså herre gud jag överdrvier verkligen inte när jag säger att det var den värsta promenaden jag gått någonsin i mitt liv.  Min mage höll på att mörda mig, seriöst! Ni kan nog inte fatta hur ont det gjorde. Min stora gravidmage liksom hade svält upp ännu mer. Det gick inte gå. Det var tungt och värken asså. Fy! Aldrig varit med om en sådan smärta. inte som hållit på så konstant. Det värsta var ju också att jag inte var hemma. Det var så underbart när vi äntligen kom hem till mig och jag vet inte vad jag skulle ha tagit mig till om inte Louise hade varit med. haha eftersom jag var tvungen att gåjätte konstigt hela vägen hem, så gjorde Louise det med för att jag inte skulle skämma ut mig xD så istället skämde vi båda ut oss:D Hon är världs bäst<3

Nu börjar faktiskt min mage bli lite bättre, fast det kan nog bero på att jag ligger/ sitter stilla i min säng. Där har jag typ fått vara hela dagen. jag hatar min mage. Hoppas den får tillbaks sin vanliga storlek snart och slutar göra så fruktansvärt ont. Haha okej myckt tjat om min mage xD

Louise och jag hade det roligt i alla fall, även att vi inte gjorde särsklit mycket action^^ Tittade på film, spelade, robinson, packa åsnan, geni m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0