Onsdag, dit o tillbaka

Maha Gelare och jag gick två dagar i skolan. De två dagarna så var skolan med "alla" 35 elever på något läger ställe och gjorde massa aktiviteter och sleepade over. Sedan när vi kom hem slutade Gelare och jag på skolan, for ever! Vi var så översmarta att vi fick ta studenten efter bara två dagar med ingenting. Haha okej, det kanske inte riktigt var så.

Jensen i Linköping var inte alls som vi förväntat oss. Liksom hallå 2 lärare till alla ämnen:S Ingen no-sal fast man ska gå naturvetenskap, öh?:O vi blev besvikna, de hade ju inte planerat nånting typ, inget var ju klart. Allt de sa och berättade om på öppethus grejen, liksom allt visade sig vara lögn, i all fall gällande Jensengymnasium i Linköping. Jensen är säkert jätte bra o så som de beskrev det i Stockholm, men absolut inte i Linköping! Jag arg, de ljög för mig! Jag är förbannad!

Så direkt när Gelare och jag kom hem till åtvid så gick vi till facetten och pratade med en där om att vi ville byta. Så vi börjar där imorgon. Slipper åka in till stan och den där skit skolan. Jensen linköping var i alla fall inget för mig, så för mig är det en skit skola som inte håller det dom lovar!

Känns mkt bättre att gå på facetten, även att jag inte tyckte om den skolan innan, så gör jag det nu! Den skolan vet jag i alla fall att den är bra och man får en ordentlig utbildning och inte bara har typ 2 lärare i alla ämnen.

Skiver om de två dagarna med Jensen senare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0