Söndag, 090802

Vet ni vad jag kom på. Jag fick aldrig fram det jag egentligen skulla ha skrivit i det förra inlägget. För jag hade inte alls tänkt skriva om hur hemskt jag tycker det är med att skriva,se och höra augusti. Haha det var bara något jag kom på då när jag höll på och skulle skriva ett inlägg om något helt annat. Fast vad det var jag skulle skriva då har jag glömt bort nu. Augusti grejen liksom fick mig att glömam det. Jag hatar att skriva det, men jag kan inte sluta skriva augusti och säga det i mitt huvud hela tiden. Det är jobbigt och jag blir irriterad. För jag gillar det erkligen inte. Jag måste tänka på något annat nu. För nu börjar jag ju till och med skriva om den här augusti grejen igen, fast jag inte skulle göra det.

Imorgon ska jag i alla fall vara med Louise:D mer kommer jag inte på att säga nu. Dumma augusti som tar över min hjärna!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah du ägere Sofia :D idag ska vi va och vi ska ha super duper kul :D wihuuuuuuuu <3

2009-08-03 @ 11:48:14
URL: http://fashionlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0