Söndag, en dag i augusti

Jag kom precis o tänka på en sak när jag skrev augusti. Augusti ser riktigt fult ut när man skriver det. U:en och liksom g:et där i mitten av dom. Fy jag blir äcklad. fråga mg inte varför! För jag vet inte själv. Men jag blir spyfärdig. Jag har aldrig tänkt på det här innan. fast det kanske beror på att det är en sådan sak man inte precis brukar gå runt o tänka på? I alla fall, hm augusti. När jag tänker efter låter det inte så vackert heller. Augusti. Kan man heta augusti? i så fall menar jag inget illa mot dom!

Gelare och jag planerar våra Barda kvällar som vi ska ha sedan när det börjar igen xD Maha jag älskar Barda! Någon gång ska Gelare och  jag lyckas komma med där. Så är det bara. Kristallmakaren Karl och hans kollega Snipper! xD Snart kommer Gelare hem. Om 2 veckor. Jag saknar henne så grymt mkt, min bästis. Jag låter henne aldrig åka iväg så länge igen utan mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0