Tisdag, tisdag

Jag är dålig på att uppdatera nu för tiden märker jag, liksom ibland finns inte tiden till för det.

Haha okej det klantigaste jag gjort än så länge idag: Brände mig i ansiktet imorse på en tomat när jag åt frukost xD Men jag tror inte det syns något brännmärke nu som tur är^^

Idag kändes skoldagen riktigt lång, fy jag trodde jag skulle somna när som helst + att vi gjorde något test på engelskan med. Jätte kul när man är jätte trött och absolut inte kan tänka! Det gick nog super bra för mig! Maha hade datakunskap, det var ju också roligt. Fick skriva en presentation om mig själv och vad lärare sagt om mig och vad jag trodde de sa om mig!?:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0