Torsdag, en dag på sjukhuset

Today var det fösrt skola elr jag gick fram till lunch, sedan gick jag hem, för att sedan åka in till stan, till sjukhuset med Mammi. Maha det var roligt!

Mamma o jag var tidiga, typ en timme så vi satt på en bänk vid där ambulanserna åker in till akuten. Så vi tittade på ambulanserna som åkte in o ut, liggande sjukvårdstaxi. Tittade på läkare som gick omkring i området. Bussar som åkte förbi. Sedan ställde sig en killa i buskarna bakom oss o börja prata i telefon. Hm då kändes det lite konstigt så då gick vi dit vi skulle.

 Sedan satt vi i väntrummet o jag tittade på fiskarna i akvariet xD haha en fisk simmade bakåt! En gubbe satt o kollade på "Tyra Banks show" Sedan när vi var klara så gick vi o fikade i cafét i sjukhuset. 

"JAG SITTER PÅ LASARETETT, DET ÄR DÄRFÖR JAG PRATAR SÅ LÅGT!!!!!!!!!!!!!!!" Maha det skrek en tant inne i cafét. jag undrar hur hon pratar när hon inte pratar lågt?:O

Sedan gick mammi o jag till kiosken, jag köpte nappar, mums. Efter det satt vi på en bänk o väntade på pappi. såg ernst kristneguiser, ni vet han som alltid är barfota. Fast det var nog inte han, men det liknade honom väldigt mkt. Han stod vid någon skulptur grej och åt macka. Sedan tappade han något från sin macka. Såg väldigt kul! jag var lätt road, alltså trött, trött, trött!

Hände massa konstiga grejer medans vi var där, men orkar inte rabbla upp allt liksom.

Sedan när jag kom hem så träffade jag Louise o Gelare:D Mucho fun!

Haha ja det var ju lite om vad jag sysslat med idag. Mycket intressant förstår jag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0