Fredag, äntligen fredag!

Skönt med fredag:D

Skolan idag var väl egentligen inte så jobbig fast den var jobbig.....

Estetisk så framkallade jag bilder, mina blir aldrig bra! Sedan skulle jag skriva ut min framsida till mitt fotoalbum, självklart fanns den inte! Den var borta och jag vet ju att jag hade spratat den! Då fick jag damp! Så då fick jag slösa min dyrbara tid på att göra en ny och den ser hemsk ut och är inte ens klar med den.
Sedan skulle jag beskära mina bilder och självklar blev ramarna helkonstiga! Det här ska ju vara klart när vi börjar skolan så jag har ju inte mer tid att arbeta i skolan, så jag kommer ju inte åt bilderna jag har på datorn där här hemma. Då kom jag på den smartigaste iden ever precis innan vi skulle ha naturkunskap, att jag skulle klistra in bilderna i ett worddokument alltså förminskade och skriva ut dom så jag skulle kunna välja bilder hemma och så. Iden var tydligen inte så bra, jag höll på att krascha hela mitt konto och typ förstöra datorn....ops! Så efer ett tag struntade jag i den braiga iden och bestämde mig för att ta med ett usb minne på måndag och lägga bilderna på det i stället^^ Gelare och jag kom typ bara en halvtimme försent till lektionen.......

Jag är helt slut! Har huvudvärk (som alltid)! Har massa att göra fast jag inte gör något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0