Fredag, sankta luzhia!

Today har jag varit i skulan, förvänade? Knappast!

I alla fall så titta vi på luciagrejs först. Sankta Luzhia (z och h uttalas tjc, man ska typ säga bokstäverna tj o sedan lägga på ett litet s elr c ljud xD)

Ja sedan när vi kom tillbaka till skolan så tittade vi på Greveholm! <3 Sedan var vi tvugna att ha estetisk.....
Efter luchen hade vi svenska o jag läste upp min dikt. Fatta att jag var nervös men det värsta var efteråt! Då skakade jag jättemycket och fråga mig inte varför för jag förstår inte själv varför, liksom varför skaka efteråt när allt är avklarat? Jag e konstig! :O

Efter skolan följde jag med Gelare hem till henne. Tittade självklart på Barda <3 sedan tittade vi även på idol. Vi käka kaksmet!

Nu orkar jag inte med mig själv riktigt så jag ska ta och lägga mig!

God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0