Måndag, decembero 7

Today har Sofia varit i skolan.......

Jag lyckades inte så bra igår med det där "göra klart engelskagrejen innan jag somnar", den e inte klar men jag har ändå kommit en bra bit framåt tycker jag!(A) Nu måste jag göra klart den, wihu jippy yeeejhy!

Hm fick tillbaka mitt kemiprov idag, jag e stolt över mig själv men sjukt irriterad på mig med! 1 poäng från MVG, 1 POÄNG!!!!!! Jag kunde ha fått fler poäng för jag kunde det andra också bara att jag var så seg och störd i huvudet just då! Det e det värsta jag vet, när man vet att man egentligen kan det! Asså ibland undrar jag vad jag tänker med och särskilt under prov, inte e det hjärnan i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0