Måndag

Jag vet att det är tisdag nu men jag skriver måndagsinlägget nu!

Today har jag varit med bästis Gelare:D Ruligt! Vi tittade bla på film "A little princess" Haha ja jag vet att det inte var så värst länge sedan jag såg den men jag kan se den hur många gånger som helst! Jag älskar den! "All girls are princesses"

Idag (tisdag) hade jag tänkt åka in till staden and shoppa med family, blir även shopping in the city på onsdag med de underbara människorna gelare och louise! :D <3

Jag höll på att dö förut.....min mage fick damp (aldrig mer någon endaste liten pizzabit för mig asså!) Fatta vad ont det gjorde, det går inte beskriva smärtan och illamåendet, jag hatar det! Men efter lite avgiftningssång och gråt så gick det över till slut.

Tips om du mår illa och har ont i magen:
* sjung, hitta helst på din egen sång som handlar om hur du lider och bara vill slippa den där outhärdliga smärtan
* sjunga är det enda som verkligen hjälper och helst ska det låta så falskt som möjligt
* sjunga är nyckeln till befrielse från det onda
* inga värktabletter eller något annat lindrande verkar så bra som att sjunga gör
* sjung. sjung, sjung!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0