Merry Christmas, Feliz Navidad, God Jul!

Nu är det julafton, wihu! Ska snart ta och sova antar jag^^

Idag har i alla fall jag varit med Gelare, ruligt! Vi tittade bla på polarexpressen och gjorde egen varmchoklad, eller Gelare gjorde chokladen medans jag tittade på. Det var säkrast så! xD

Gelare har för övrigt en skumträdgård:)

Imorgon kväll ska vi även ta polarexpressen till nordpolen och hälsa på tomten:D

Imorgon eller det blir ju idag nu^^ Hehe

Så blir det att åka till mormor och morfar och fira jul där under dagen med familjen och mosters familj:D Sedan blir det hem någon gång efter kalle (ja jag måste fortfarande titta på kalle ankas jul, annars e det inte jul!) och öpnna julklappar. Maha! Jag tror det blir något sådant i alla fall^^

God jul alla, puss ha det bäst och ha en trevlig jul:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0