Onsdag, extremt händelserik dag!

Haha idag har jag haft en jätterolig dag! :D

Har varit i stan med Gelare och Louise:D Först shoppade vi inne i stan och sedan åkte vi till Ikano. jag köpte en svart kavaj och en sjal.

I Ikano så så tittade/ lyssnade vi på idol- Erik och -Calle! Fatta vad slut jag e nu! Vi stod där i över en timme och väntade på dom och det var så extremt varmt! Fatta jag hade ju hur mkt kläder på mig som helst och alla stod där och trängdes. Alla försökte ta min plats! :O Men jag vann! maha! Sedan var det en liten tjej som bara trängde sig förbi oss ochs tällde sig på en stol framför. Men vi hade bra platser ändå^^
Alla sjöng med när Erik sjöng "HIGHER", jag sjöng inte så mkt, gelare sjöng mest/ högst av alla..... sedan när de var klara med uppträdandet och satt där för signera så stod vi kvar ett tag och tittade lite, tog kort. Då sjöng jag istället, högt! xD Haha seriöst ibland får jag väldigt knäppa idéer!

Vi orka inte köpa skiva, liksom inte direkt mina idoler men de e ju kända xD Ja sedan hände det massa mer roliga grejer där!^^

Sedan när vi skulle ta bussen till resecentrum fick den motorstopp bara efter några meter, haha xD
Bussen var fullproppad verkligen! Man fick knappt plats att stå. Då fick alla vänta på en annan buss och när den kom var även den lika fullproppad som våran var och nu skulle ju alla från våran motorstoppsbuss också in i bussen. Haha det var trångt och jag ramlade hela tiden! xD

Det var ju lite från min roliga dag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0