Söndag, det höll på att inte bli någon jul! :O

Today var det väldigt, väldigt, väldigt nära på att julen skulle ta slut innan den ens har börjat! Jag skulle tända min älskade, röda, fina, ljusstake och den tändes men den släkte sig direkt!!! Aaaah där fick jag panik! Jag måste ha min ljusstake annars blir det ingen jul! Den måste stå där i mitt fönster och lysa! Pappa var och handla så han kunde inte hjälpa mig heller!
Det var nog de längsta minuterna i hela mitt liv....medans jag väntade för att inte hela julstämningen skulle hinna dö så hittade jag en gammal, ful, väldigt starkt- röd- lysande ljusslinga som jag hängde ut genom mitt fönster. Sedan kom pappa hem och då räddade han min ljusstake, så nu lyser den igen så fint:D
Jag har tagit bort ljusslingan och hängt den i min hall som straff och i fall att min ljusstake skulle dö igen så försvinner inte all julstämning.......

Det är lucia idag, för mig var det lucia i fredags..... Jag har massa jag måste göra. Datakunskap, fy!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0