Tisdag, en dag i mitt spionliv.....

Today var jag i skolan som vanligt.......

After skolan var jag med bästa Louise;D Maha! Vi hitta på lite sjuka grejer som vanligt^^ Teamat för kvällen var "spion"

Först var vi hemliga agenter vid kulturhuset för det var massa folk där utanför och så stod det någon spelade fiol och trumpet, väldigt mysko! :O

Sedan gick vi bort till rondellen där vi hade våran älskade Flamingo som någon nu har kidnappat! Men våran skylt som tillhörde våran flamingo där vi skrev våra namn på fanns kvar så vi ställde upp den^^ Det ska bli en "God JUL" skylt :D

Sedan gick vi på någon väg brevid en skog och så såg vi en väg in i skogen, den ledde till ett berg med en stor dörr. Alltså det var ett skyddsrum eller vad det nu är. Det var kolsvart på vägen fram till dörren och det var riktigt creepie faktiskt! Men vi kände oss tvingade att gå fram till dörren även att vi var livrädda. Det lät jätteläskigt från berget med och på vägen till dörren var det spår från en traktor eller lastbil och spåren var färska. Men vad gjorde en traktor/lastbil där inne? :O Vi vågade oss inte enda fram, bara fram till skylten där det stod typ "Uppdrag nr 283782" Kanske inte precis stod det där men något liknande^^

Efter bergdörrs-spioneringen så fortsatte vi våran färd. Då hörde jag typ något som lätt som ett alarm. Maha jag trodde det kom från berget först, att vi råkat göra något xD Men så var det inte. Det var en poliscar som jagade en annan bli och de stannade precis framför oss fast på andra sidan vägen och vi stod en liten bit ifrån
vägen^^  Då stod vi där och spionerade såklart på poliserna (3 st) och personen i bilen. Haha jag filmade det här, kanske kan tjäna pengar på den filmen?! (A)

Ja sedan hände det massa mer på våran färd hem till mig. Typ vi gjorde inbrott, pratade sommarminnen och lite sådana små saker.......;D

Vi hade i alla fall hur kul som helst och vi är bäst på att vara spioner! <3

Nu måste jag räkna matte, weeei vad kul!

God natt, puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0