Tisdag, modig!

Efter skolan idag så gick Gelare and I till optikern, vi gjorde syn test till körkortstillståndet. Jag klarade mig fint med min mästar syn! ;D

Vet ni vad, jag har äntligen interljuvat min mamma för svenska uppgiften, så nu behöver jag bara skriva ihop allt till ett porträtt. Orkar inte!

sedan har jag ju massa andra arbeten att göra, väldigt kul. Jag kan inte klara av allt!:O Varför läger man inte till några timmar på dygnet? Skulle bli mycket bättre^^

Dagens julkalender i skolan: " julens hjältar"
Kommer ni ihåg den, det var den där med julgranspynten som hamnade i sopprummet och så försökte de ta sig tillbaka till lägenheten. Inte precis den bästa ever, Greveholm e mycket bättre! Fast den e i alla fall bättre än den som är i år!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0