Torsdag, trött

Jag e trött eller née jag är helt slut! Två dagar kvar i skolan sedan har jag äntligen jullov! men skolan försvinner inte för det, jag har massa som skolgrejs som jag måste göra på lovet.....Jag vill INTE!!!!!!!

Ibland har jag bara lust med att gräva ner mig själv i en grop och bara ligga där och spela död. Då stör förmodligen ingen eller inget mig och då kanske jag för en gångs skull verkligen skulle få vila och bara ta det lugnt utan att tänka på något, få bort all stress. Sedan efter några veckor eller så, så kan jag komma upp igen som nästan en helt ny person, pigg och kry, stressfri. Alla skolarbeten och sådant har liksom någon gjort åt mig och dessutom har jag fått MVG på allt med. Allt som de har lärt sig i skolan med och så som jag missat har jag egentligen inte missat för det har kommit in i min hjärna medans jag sov, så jag kan allt. Tänk vad skönt det skulle vara! Varför kan det inte vara så för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0