Bästa ideerna kommer på natten....

Igår natt när jag skulle sova så kom jag på världens bästa idé till en berättälse eller vad man ska kalla det. Den är verkligen bäst. Jag brukar alltid få massa ideer om olika historier som jag kan skriva om, men sällan jag orkar skriva ner dom så jag kommer ihåg dom. Men i går natt så var jag bara tvungen att skriva upp det, för den var helt braig min idé. Nu ska jag bara få tid att komma igång att skriva den med. Kommer nog ta en tid att bli klar med den, för den ska bli perfekt. Den kommer bli ett mästerverk! Asså jag kom på hela inledning, den bara kom upp i huvudet....oo den é så bra. Det var den jag kom på först, sedan bara poppade resten av historien upp. Eller asså inte hela historien bara saker som kommdr hända och vad hela jistorien går ut på och så. Vad som ska vara med. Det den kommer bygga på. jag känner att jag kanske lyckas få till en bästig story. Bara jag lägger ner tid på att skriva den bra, så att den blir så bra som den är i mitt huvud^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0