Gymnastik xD

Hejsan hoppasan^^ Idag började jag på gymnastik, haha! Jag är nog den mest ovigaste personen i hela världen, men jag ska bli vigis:D Louise, Gelare och jag har som mål att kunna komma ner i spagat. det ska vi lyckas med=D I alla fall så var det jätte kul. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle börja på gymnastik^^ Okej jag gick på barngymnastik när jag var mindre, men det gills ju inte. för det var ju barngympa^^

Sedan efter gymnastiken så följde jag med Gelare hem. Haha vi skrev typ berättelser. Man börjar på varsit papper, sedan lämnar man det sista ordet i meningen synligt och så får den andra skriva slutet. Maha blir så himla konstiga storys xD Gelares underbart söta kusin kom också. Hon är runt 1-1,5 år tror jag. Hon tycker att jag är knäpp och alltid när jag dansar eller försöker vara rolig så tittar hon på mig med värsta bich blicken, men ibland kan hon inte hålla sig för skratt xD haha Hon är så gullig. Jag vill också ha en sådan liten gullig kusin:)

Imorgon är det nationella prov igen. Uppsats grejsamojs. HJÄLP! Det kommer aldrig gå säkert. det komemr bli helt fel och jag får panik och svimmar. Nä men assa jag har en otäck känsla av att jag kommer ramla på våran utetrappa eller någon annan trappa och skada min högra hand så jag blir tvungen att skriva med vänster. Jag kan inte skriva med vänster hand. Det kommer se helt sjukt ut ju och ta dubbelt så lång tid om inte tribbelt så lång tid!

Nu måste jag sova i alla fall. God natt ha det så bra, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0