Huvudvärk, kul!

Ooh jag har ont i huvudet. Hemskt, jag har haft ont i huvudet jätte ofta nu i flera veckor. Det är säkert cancer! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, för jag vet inte vad som är felet. Är det för att jag är stressad kanske? Förra året hade jag en jätte hemsk huvudvärk varje dag i flera veckor som nu och de berodde i stort sett på stress. Men förstår inte vad som gör mig så streesad nu. Jag har ju ledigt och jag känner mig inte så värst stressad. Så det kanske inte är stressens fel. Kanske beror det på mina tänder. Jag brukar nog bita ihop tändernerna. Ofta när jag får ont i huvudet nu för tiden så brukar jag även få ont i käken. Den känns tung och de blir jätte jobbigt att prata, gör ont och spänner i den. Elelr så har jag helt enkelt fått cancer:S HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0