Måndag 02-02-2009

Hellu måndag igen. Imorgon är det tisdag, men ingen sovmorgon:S Måste börja tidigt bara för nationella proven......fy, fy , fy!!!!!!!! Jag får panik när jag tänker på det. Allt kommer säkert gå skit bara för att jag kommer bli så nervös och stressad:S Nationella proven i svenska, hej här kommer jag! Nu försöker jag ladda tills imorgon. Lyssnar på musik som påminner mig om fina minnen. Tänkte att det kanske ger tur :D

Hittade bilder från typ förr förra helgen när jag åkte bil hem från Göteborg. Jätte fin! Inge smink och håret uppsatt i världens snyggaste frisyr:D Men tröjan jag har på mig é skönast o bäst, den kanske ger mig tur, i alla fall känner jag mig säker och bekväm i den. Så den ska jag ha på mig imorgon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0