Melodifestivalen & vad shopping med mamma innebär....

Jao vad ska man säga? Melodifestivalen var ju inte precis bättre den här gången heller men jag tog mig egenom den ännu en gång. Även att det aldrig är bra så måste jag liksom se det. Nu sitter jag i min säng under täcket med datorn i knät och så tittar jag lite på Wallander, fast jag har redan sett avsnittet men det var ju ett tag sedan så det kan va kul att kolla på igen^^

Shoppa med mamma betyder skämma ut sig för alla unga killar som går förbi eller står i kassan och dylikt....för så fort någon kille kommer så visslar mamma och killarna tror väl typ att det jag som gör det eller att mamma gör det åt mig, för vilken mamma spannar in killar i den åldern? haha xD

Det ända jag köpte var foundation för det var det ändå jag skulle ha och jag är verkligen super duper extremt stolt över mig själv som bara köpte det med, jag är bäst!:D:D:D

God natt alla, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0