Onsdag:D

ja dagen har varit rulig;D Första skolan, de var inte lika roligt då men på eftermiddagen hade vi friluftsdag med arbetslaget....åkte pulka^^ Haha först körde Emily och jag sopsäcks race, sedan trängde vi ner oss i en pulka och åkte. Emily längst fram och jag bak:P
Haha det här är jag när emily och jag åker pulka och börjar närma oss den läskiga, brantastew delen av backen:
"Aah Emily vänd, vänd, vänd!" haha xD
o jag blev dyngsur om fötterna, hm konstigt mina skor jag hade är knappt några skor längre dom består mest av hål^^ och så blev jag självklart blöt i baken. Kul:)

Sedan efter pulkutflytkten så gick Gelare och jag hem till henne. Sedan gick vi till gymnastiken. weeeeeei vad kul det är:D Jag äger! Efter det så var vi barnvakt åt Gelares underbart gulliga lilla kusin. O hon är så söt och rolig hon^^ 1,5 år är hon, så då kan ni tänka er hur hon är....aldrig still xD

Haha just det när vi skulle gå till golfbanan där vi skulle åka så kom gelare, jag och louise efter alla, som vanligt alltså^^ Så vi genade över massa trädgårdar. Maha så himla kul, vi visste inte vart vi kom eller hur vi skulle gå för det var en kulle bakom husen och efter den var det tydligen fler hus, så där sprang vi omkring på några okändas trädgårdar och hoppades att ingen skulle se oss, att ingen var hemma.^^ Men vi tjänade in massa tid för efter genvägen över trädgårdarna så var vi inte sist längre=)

Nu ska jag sova, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0