Södag, melodifestivalen

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har liksom bara inte haft tid och inte orkat sätta på datorn^^ Nu är jag här i alla fall går dagen och fredagen tillbringades med Gelare:D Maha kul^^

O melodifestivalen, jag försår mig inte på svenskafolkets musiksmak:S hallå igår var ju markolio klart bäst! Haha asså när han där bakom åkte skridskor och sedan började brinna.....uh så sjukt kul ju xD Jag tycker att han skulle ha gått vidare, orka ta det här seriöst längre. Aldrig med några bra låtar, om det är någon som är okej så kommer dom aldrig vidare. För ingen verkar tycka som mig, förutom Gelare och hennes familj. Dom tycker i alla fall för det mesta som mig:D

Idag bli en slappar dag....bara ta det lugnt och inte tänka på något skolarbetes grejamojs för jag har lov nästa vecka:D WIIIII så skönt. Jag vill nördda mig med Sims...året runt och HM Fashion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0