Torsdag,är det jämt trosdag?

Hellu! Skolan över  nu. Först var det nationella prov i svenska....jippy vad kul de va....eller inte^^ Men det gick bätre än vad jag hade räknat med i alla fall. Fast det gick nog ändå dåligt xD Maha

Gelare tappade bort sina nycklar...igen! Asså jao hon lyckas hon. Vi leta näsan hela mattelektionen och sedan efter skolan. Dom är borta! Dom är inte någon stans. Det är lite läskigt. Hoppas vi hittar dom imorgon. För någon stanns måste dom ju vara.

Jag har märkt att veckorna går något enormt fort. Det har jag inte tänkt på förut, utan det är nu när jag börjat blogga som jag inser det. Jag får panik! Jag är inte redo för att bli vuxen än och snart blir jag ju det om det ska gå i den här farten^^ Tycker inte ni att veckorna bara flyger iväg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0