Friday night

Ja nu ska jag snart ta och sova, ska upp tidigt imorgon. Gelare och jag ska åka in till stan och shoppa:P Men jag ska inte köpa några kläder, i alla fall försöka att inte göra de. HJÄPL MIG! Jag kommer aldrig klara de ju:S Men jag ska försöka för jag ska spara pengar så jag kan shoppa massa vår/sommar kläder :D Imorgon ska jag bara köpa lite små grejer som smink och sådant där^^ Fast asså om jag nu skulle råka hitta världens finaste tröja typ som jag blir helt galet förälskad i, så får jag köpa den xD

Ja men har ni haft en bra fredag? Det har jag i alla fall:) Var med Gelare efter skolan och det var skojsigt de. Jag älskar Barda xD "Yeah Barda five!" Men som sagt nu ska jag försöka sova. Ha det så bra alla, puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0