God morgon:)

God morgon:) idag har jag bara några få grejer att fixa, men det ena är att städa^^ Så det är inte så säkert att det sker men mitt rum är i skapligt behov av städning just nu. Sedan måste jag göra lite svenska grammatik grej som ska vara klart den här veckan och den är jag nästan klar med...så det ska jag nog allt orka fixa:)

Ni kan få se hur hemskt mitt rum ser ut nu^^....måste ta bort alla julsaker, det ksulla jag ha gjort för mer än en vecka sedan, men jag är proffs på att skjuta upp saker och ting xD







Bilden på den här växt är några månader gammal, så idag är den inte riktigt lika fluffig som på bilden, den slockar lite mer:S jag kna inte ta hand om växter^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0