nighty nighty

Ja nu ska jag snart sova, e sjukt trött nu. O filmen Barnhemmet var faktiskt jätte bra tyckte jag, i alla fall bra men asså bättre en bra men ändå inte världens bästa film:P  Louise, Gelare och jag hade det i alla fall massvis med kul:). Poppade popcorn i kastrull med massa smör....mmm vad gott men aj så onyttigt^^ men man måste va onyttig ibland....elr ofta xD maha

O jag vet vad jag ska sy på slöjden nu......en midje kjol som  är "puffig"......den kommer bli finast:P Vet pecis hur den ska se ut, har bilden framför mig^^......men sedan är det ju en annan sak om den inte blir lika dan som i mina tankar när den är sydd :D haha

Men nu så ska jag ta och sova, så jag orkar med morgon dagen:)
ha det så bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0