Onsdag

Hej alla. Nu sitter jag i min säng med en skål glass och tittar på one tree hill. Den urgulliga lilla  kissen Findus spinner som en galning och överröstar tv:n. Han försöker dessutom äta upp min glass xD maha han e sötis. Han sitter i mitt knä och slår på skärmen och går på tagentbordet, han vill också blogga^^

Jao efter skolan gick jag till swebank för att hälsa på Gelare. Hon är där idag på möte/middag och då skulle jag gå dit och hälsa på lite, för jag var dels tvungen att träffa lite personer^^ maha. Senare när Gelare har kommit hem ifrån baken så ska jag antagligen ge mig av hem till henne:D


Bilden är ett år gammal, men jag tycker att den är så himla fin. Han vet vilka man ska heja på i hockey^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0