Snutsmurfar

Hellu! Hema från skolan nu, sitter och tittar på one tree hill....älskart:D

HAHA på so lektionen så skrev jag, louise och gelare hemliga meddelande (tönt varning) haha men vad kul de va! Vi var snutsmurfar och bevakade spionsmurfen xD

Emily räddade mig från att förblöda......jag har fått skoskav, så det har blivit sår. När jag då har skorna på mig gör de sjukt ont och det börjar blöda direkt. Men Emily var snäll och gav mig två plåster så att jag kunde överleva hemvägen:) Jag har dessutom gått runt med blodskorpor på mina strumpor hela dagen i skolan....fräscht :L
 
Nu måste jag göra matteläxan....fast det kanske blir lite senare ändå^^  För jag ska äta tårta och titta klart på one tree hill:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0