Söndagsångest

Ja då var det söndag igen och jag kom på att min blogg är en vecka nu:) Men jag tycker inte om söndagar. Även om man har kul så tycker jag inte om söndagar. Jag får söndagsångets. Man tänker på att helgen är slut och imorgon måste man upp tidigt och gå till skolan. Sitta där och jobba ihjäl sig"/ inte kul de. Fast jag ska börja tänka på det roliga också med att det e måndag imorgon. För det kan ju faktisk vara kul med skolan också. Jag får ju vara med mina underbara vänner, då blir det mycket roligare. När vi gör allt det där tråkiga tillsammans, så blir det kul. Det gäller bara hitta det roliga i allt. Men jag tycker inte om söndagar ändå:S

Idag har jag tänkt att jag ska ta och damsuga mitt rum^^ och kanske möblera om lite. Har lust med lite nytt. Jag måste även försöka räkna lite matte om jag orkar med det. Måste titta på konstnärer med. Det hade jag helt glömt bort:S Fast just nu ska jag bara ta det lite lugnt.

Kommentarer
Postat av: lillsyrra

det hördes att du damsög. nu måste jag ju kolla hur du gort i ditt rum ;P

2009-01-18 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0