Fredag, 090717

Jag har inte besökt någon läkare än och just nu känns det som jag aldrig kommer besöka någon heller, fast jag troligen är i stort behov av det. Jag kanske inte har magcancer, men något fel borde det vara i alla fall om man tänker på min huvudvärk som jag har haft i princip varje dag i över ett halv år. Inga vanliga värktabletter hjälper mot den. Så jag behöver i vilket fall som helst besöka en läkare för att få något som kan lindra den. men jag har svårt att ta mig dit, för jag vill inte att något ska vara fel. Jag är rädd att det ska vara något allvarligt fel, som typ cancer! Men om det är det jag har måste jag ju behanlda det så fort som möjlit, det inser jag ju. Fast jag vill liksom inte ha cancer och går jag inte dit så får jag aldrig reda på om det är det. Det känns som om jag inte vet om jag har det så har jag inte det. haha vet inte hur jag ska förklara hur jag tänker xD

Nu ska jag snart sova känner jag. Godnatt, puss:)

Känner att det här inlägget var så roligt att läsa, om mina problem. Min blogg är intressant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0