Fredag

Idag har jag haft slappar dag. Sov bort nästan hela dagen känns det som, så det har inte blivit mkt gjort.

Jag saknar redan Gelare massor. Inatt drömmde jag värsta konstiga drömmen xD haha bla så drömmde jag att Gelare kom hem redan för vi tog studenten. Jätte segt xD Sedan skulle hon åka hela vägen tillbaka till iran. Haha sedan kom en gammal klasskamrat till mig och sa att hon gillade en kille som jag tyckte om och den killen gillade mig men hon ville inte säga vilken kille det var xD det var en konstig dröm, det hände hur mkt sjuka saker som helst i drömmen. Min katt Sigge hade återupplevt också och så hade han bjudit in sina kattvänner som han brukade umgås med^^ Den ena katten tog med en död kanin till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0