Fredag

Idag har jag haft en slöar dag gr 29292883201831. Jag gick till biblioteket på förmiddagen och lånade gratis film. Så dagen har mest bestått av att titta på Bridget Jones dagbok och Bridget Jones på spaning ( eller vad den nu hette). Så jag känner att jag har fått gjort massor idag:D Naej men en sådan här dag är riktigt skönt att ha ibland^^

Igår var jag med Gelare, det var ruligt xD

Imorgon ska jag åka ut till Emily och vara med henne:D Det känns som det var jätte länge sedan jag träffade henne nu, saknar henne extremt ju! Det ska bli super kul i alla fall:) Mariekex och marshmallows åker med dit^^

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tänkte lämna ett litet avtryck när jag ändå var in på din blogg en sväng :)

2009-07-05 @ 10:33:38
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0