söndag, jag är smart:D

Maha jag bara måste börja med att säga att jag är smartast i världen, i alla fall just nu!:D Haha ni ska få se en bild, så fattar ni varför^^

Igår fyllde min mormor år så hon hade partaj, haha okej snarare kalas xD Så firade henne då.^^

Nu ska ni få reda på varför jag e så smart=D
i natt fick jag besök av ännu en till spindel som försökte mörda mig. Den tog över min säng! Så jag blev tvungen att lägga mig i andra änden av sängen i ett hörn. Spindeln satt i hörnet på väggen vid min säng imorse där jag bbrukar ha mina kuddar. O jag vågar ju inte sitta där om den är där. Så jag skulle försöka ta bort den utan att skada den. Då kröp den inunder listen i mitt tak:S Då fick jag panik för jag trodde jag aldrig mer skulle kunna vara i min säng igen! Då fick jag den smarta iden:D



Jag tejpa upp en plastpåse runt där den försvunnit:D Så nu kan den inte lika lätt komma och atackera mig och jag kan sitta där igen^^ Iband är jag bara för smart. Nu kan de bara komma åt  mig från alla andra håll, men mkt enklare att upptäcka dom från e hållen:D Jag är smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0