tisdag, onsdag, tosdag, fredag

I tisdags var jag med Louise, hon sleepade over hos mig! Haha det var extremt kul xD Vi tittade på film, the ring och turtles:D Sedan på natten gick vi en långpromenad. Jag älskar promenader på natten. det är något speciellt med att vara ute o gå då.

Onsdagen tvingade mina föräldrar med mig till våra stuga, så där har jag varit tills idag.

Jag saknar min bästis gelare jätte mycket! O det är flera veckor kvar tills hon kommer hem.

haha i tisdags så fick jag paket från Jensen. En t- shirt som det står "jag kom in på jensen" på xD Det tyckte jag var kul, liksom hur många får en t-shirt av sin gymnasieskola som de ska börja på? Nu känner jag mig än mer säker på att jag valt rätt^^ Maha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0