Tisdag/ Onsdag

Igår var jag med Gelare:D På kvällen åkte vi till hennes stug och en bit därifrån så finns det 4 getter och 2 hästar, så vi hälsade på dom. Getterna var hur gullgia som helst! det var en mamma och 3 ungar. ODm hoppade på en och upp i famnen.De käkade på mig xD Men dom var gulliga och sällskapliga i alla fall^^

Idag var jag med Gelare igen:D Vi åt på golfrestaurangen och låtsades vara golfproffsxD Lite senare gick vi hem till henne för att titta på film "Deep blue sea" Det började åska massa och verkligen ösregna, det vräkte ner. Det var kul :D Filmen var okej. I alla fall efter det hade slutat regna och åska så åkte Gelare, jag och hennes föräldrar på en liten roundtrip. Jag badade på edberga, det är en friidtrottsanlängning. Maha den hade blivit översvämmad, så Gelare och jag gick ut på den och vandrade omkring i vattnet xD Det har visst blivit översvämming på flera olika ställen.

Sedan var det något mer jag skulle skriva, fast det har jag glömt bort nu. Det kanske dyker upp om några dagar och kanske passar det att skriva då^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0