Fredag, Gelare dag:D

Hellu:) Idag har jag varit med Gelare. Vi tittade på "Teenage Mutant Ninja Turtles" Maha jag kan inte hjälpa det, men jag älskar det! " Rock Steady, Strimlaren, Donatello, Michelango, Rafael, Leonardo, Dippie. all in my heart<3

Vi var även hos min broder Joakim, för han är inte hemma utan är i Göteborg. Så Gelare och jag gick dit för att se till hans urgulliga katt^^

Maha Gelare och jag spelade playstaion med xD Vi har varje sommarlov ett spel som vi måste klara av innan lovet är slut. I år vet jag inte vad spelet heter, men det är ruligt! Fast inte lika bra som förra och förr förra året. Då har vi haft Madagaskar och Harry Potter och den flammande bägaren xD maha! Vi kommer lätt klara årets spel utmanong om man jämför med spelan åren innan^^

Sedan, värsta shocken! Visst blev jag shockad när jag hörde att Michael Jackson hade dött, det är ju sjukt:S. Men nästan värst är att Gelare lyckades få reda på det innan mig! Öh kan ni fatta? Jag var inte först med en sådan nyhet. Mitt liv är över, jag brukar alltid vara den som har koll på allt och nu liksom var jag inte först. Fast förutom det så brukar det vara jag jämt som berättar skvallret inom kändisvärlden. Kanske är mitt liv inte över än ändå xD Vi säger att jag gjorde så att Gelare skulle få tro att hon fick reda på det innan mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0